مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-05بين الملل

پخش مستند سه گانه از پرس تی وی در آستانه روز قدس


شبکه پرس تی وی همزمان با پخش زنده و پوشش مستقیم مراسم روز قدس، مستند سه گانه «در جست و جوی وطن شرقی» را روی آنتن خود می برد.

- شبکه پرس تی وی همزمان با پخش زنده و پوشش مستقیم مراسم روز قدس، مستند سه گانه در جست و جوی وطن شرقی را روی آنتن خود می برد.

شبکه پرس تی وی همزمان با پخش زنده و پوشش مستقیم مراسم روز قدس مستند سه گانه در جست و جوی وطن شرقی را روی آنتن خود می برد.

در این سه مستند از زوایای مختلف به زندگی، عقاید و نقطه نظرات ادوارد سعید، منتقد و نویسنده ادبی، سیاسی، اجتماعی فلسطینی-آمریکایی درباره حق مسلم فلسطینیان برای بازگشت به خانه، مبارزه علیه صهیونیست ها، خیانت و وادادگی عرفات، انتفاضه فلسطین و انقلاب اسلامی ایران و .

پرداخته می شود.

این سه گانه را مهدی مطهر تهیه و علیرضا خوشنویس کارگردانی کرده است.

همچنین علیرضا عبدالله زاده زارع، تحقیق و نویسندگی مستندها را به عهده داشته و علی رشیدی فر به عنوان تصویربردار و محمدحسن فردوسی فر به عنوان تدوینگر در تولید آن همکاری داشته اند.

سه گانه در جست وجوی وطن شرقی کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سال 1396 است که این بار از شبکه پرس تی وی به روی آنتن می رود.

مستند من یک فلسطینی هستم (I am a Palestinian) روایتگر دلتنگی های مردمی است که اجازه ندارند به سرزمین خود بازگردند، از زبان ادو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند سه گانه از پرس تی وی در آستانه روز قدس

پخش مستند سه گانه از پرس تی وی در آستانه روز قدس