مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-05پزشكي

تزریق واکسن کرونا به 520 نفر از والدین و همسران شهدا آغاز شد


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: طبق اعلام ستاد پیشگیری از ویروس کرونا واکسیناسیون، 520 نفر از والدین و همسران بالای 80 سال شهدای استان آغاز شد.

- علیرضا حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  طبق هماهنگی با علوم پزشکی استان، تزریق واکسن با هدف پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس و با رضایت افراد مشمول اجرا می شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه از اجرای طرح واکسیناسیون داخل خودرو جامعه ایثارگری خبر داد و گفت: در این طرح افرادی که توانایی حرکتی ندارند، می توانند در داخل خودرو واکسن خود را دریافت کنند.

وی افزود: واکسیناسیون داخل خودرویی روزانه از ساعت 14 تا 19 انجام می شود، که دیروز 20 نفر از والدین و همسران مشمول، از این طرح بهره مند شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: تاکنون، جانبازان معزز 50 درصد به بالا، جانبازان نخاعی، دو چشم نابینا، شیمیایی شدید، دو پا قطع و والدین دو شهیدی در مقابل این ویروس واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به جامعه هدف، برای دریافت واکسن کرونا، از طریق پیام کوتاه انجام می شود، تصریح کرد: افراد مشمول دوز دوم واکسن کرونا را بسته به نوع واکسن تزریقی یک ماه و یا سه ماه بعد دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به 520 نفر از والدین و همسران شهدا آغاز شد

تزریق واکسن کرونا به 520 نفر از والدین و همسران شهدا آغاز شد