مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-05سياسي

جرائم انتخاباتی در تمام حوزه های قضایی خارج از نوبت رسیدگی می شود


در انتخابات پیش رو، جرائم انتخاباتی در تمام حوزه های قضایی استان خارج از نوبت رسیدگی می شود.

- ، ظهر محمدرضا عدالتخواه در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتحاباتی استان همدان با تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) به فضلیت شب های قدر اشاره کرد و گفت: امید آنکه در این شب ها بهترین و نیکوترین قدر الهی برای سرنوشت کشور در انتخابات پیش روی رقم بخورد.

برگزاری انتخابات بیشمار در کشور نشانگر مردم سالاری دینی است وی در ادامه با بیان اینکه کاندیداها بدانند که برای خدمت به نظام و مردم داوطلب شده اند، اظهار کرد: برگزاری انتخابات بیشمار در سال های پس از پیروزی انقلاب در دنیا بی نظیر است و نشانگر عمق مردم سالاری دینی در کشورمان است.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: مردم در جمهوری اسلامی ایران نقش مستقیم در تعیین مسئولان قانون گذار و اجرایی و غیرمستقیم در تعیین مسئولیت رهبری حکومت را بر عهده دارند.

کاندیداها به دور از تخریب رقیب، برنامه محور باشند عدالتخواه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات نعمت بزرگی برای کشور است و شعارهای انتخاباتی در تمامی مراحل انتخابات باید توأم با عزت آفرینی باشد، تصریح کرد: اینجاست که می طلبد کاندیداها برنامه های خود را در حیطه وظایفی که در صورت پیروزی در انتخابات عهده دار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم انتخاباتی در تمام حوزه های قضایی خارج از نوبت رسیدگی می شود

جرائم انتخاباتی در تمام حوزه های قضایی خارج از نوبت رسیدگی می شود