مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-05بين الملل

حساب ترامپ در «اینستاگرام» و «فیس بوک» مسدود باقی می ماند


با رای هیأت نظارت شرکت فیس بوک، حساب های کاربری رییس جمهور سابق آمریکا که بعد از حادثه حمله به کنگره مسدود شده بود، همچنان مسدود خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس تصمیم امروز (چهارشنبه) هیأت نظارت مستقل شرکت فیس بوک، حساب کاربری دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در فیس بوک و اینستاگرام که در پی حادثه حمله به کنگره آمریکا در روز ششم ژانویه تعلیق شده بود، همچنان مسدود می ماند.

تصمیمی که به نوشته نشریه آمریکایی فایننشال تایمز احتمالاً با واکشن تند جمهوری خواهان مواجه خواهد شد.

بنابر تصمیم این گروه، فیس بوک باید ظرف شش ماه آینده درباره مسدود ماندن همیشگی حساب ترامپ در این رسانه اجتماعی تصمیم گیری کند.

هیأت نظارت از تصمیم فیس بوک برای تعلیق حساب ترامپ حمایت کرد اما در عین حال افزود تعلیق نامحدود در سیاست های این رسانه اجتماعی تعریف نشده و باید ظرف شش ماه تعیین تکلیف شود.

  به گفته این نهاد نظارتی، پست های ترامپ در روز ششم ژانویه هم در فیس بوک و هم در اینستاگرام مقررات مربوط به تشویق خشونت را نقض کرد.

در بیانیه این گروه آمده است: در زمان انتشار پست های ترامپ، خطر واضح و فوری آسیب وجود داشت و سخنان او در حمایت از کسانی که در شورش شرکت داشتند، اقدامات خشونت آمیز آنها را مشروع می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب ترامپ در «اینستاگرام» و «فیس بوک» مسدود باقی می ماند

حساب ترامپ در «اینستاگرام» و «فیس بوک» مسدود باقی می ماند