مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-05سياسي

رژیم صهیونیستی در آسیب پذیرترین شرایط قرار دارد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آتش سوزی پالایشگاه صهیونیست ها و فرود موشک به نزدیکی تاسیسات دیمونا نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در آسیب پذیرترین شرایط خود است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عصر امروز در حاشیه دومین کنگره بین المللی قم افزود: آتش سوی پالایشگاه صهیونیست ها، فرود موشک به نزدیکی تاسیسات دیمونا و آتش سوزی در نزدیکی فرودگاهی در اسراییل نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در آسیب پذیرترین شرایط خود است و معتقدیم اگر اتحاد جبهه مقاومت به شکلی که اتفاق افتاده است، ادامه پیدا کند، شاهد فروپاشی این رژیم غاصب در آینده نزدیک هستیم.

وی ادامه داد: از کانال هایی شنیده ایم کسانی که سرزمین های فلسطینیان را غصب کرده اند چون از آینده و تحولات کنونی احساس آرامش و امینت نمی کنند، در حال بازگشت به کشورهای خود هستند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل قتل عام زنان و کودکان به رژیم کودک کش مشهور شده است و متاسفانه این جنایت ها به صورت روزانه ادامه دارد.

وی عادی سازی روابط با اسراییل را اقدامی خیانتکارانه دانست و گفت: مسلمانان پیش از ایجاد غده سرطانی اسراییل در کنار هم در آرامش زندگی می کردند ولی با یک نقشه استعماری غربی ها شروع به خرید زمین های مسلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در آسیب پذیرترین شرایط قرار دارد

رژیم صهیونیستی در آسیب پذیرترین شرایط قرار دارد