مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-05ورزشي

استقلال و پرسپولیس نقاط ضعف زیادی دارند


یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم های ایرانی باید به انجام بازی های فشرده عادت کنند، گفت: یک هفته زمان مناسبی برای ریکاوری و آماده شدن برای انجام بازی های لیگ است و به تعویق انداختن بازی ها به ضرر رقبای تیم های پرسپولیس و استقلال است.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم های ایرانی باید به انجام بازی های فشرده عادت کنند، گفت: یک هفته زمان مناسبی برای ریکاوری و آماده شدن برای انجام بازی های لیگ است و به تعویق انداختن بازی ها به ضرر رقبای تیم های پرسپولیس و استقلال است.

محمد یاوری در گفت و گو با ایسنا در خصوص ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال و احتمال تغییر در برنامه بازی های لیگ، اظهار کرد: اگر از دیدگاه کارشناسی نگاه کنیم در فوتبال روز دنیا تغییر زمان بازی ها یا به تعویق انداختن آن دیگر کاربردی ندارد، تیم های ایرانی ما بد عادت شده اند.

در مسابقات آسیایی با برنامه فشرده ای روبرو می شوند که باید هر 3 یا 4 روز یک بار بازی داشته باشند و می بینیم که بعد از دو بازی به مشکل برمی خورند.

وی افزود: باید از فصل آینده کمی تیم ها را به این مسائل و سبک حرفه ای عادت بدهیم، چرا که مشخص نیست فصل آینده بازی ها به چه صورتی برگزار شود، شاید فشرده تر از امسال باشد و این موضوع که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان باید فرصت بیشتری برای ریکاوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال و پرسپولیس نقاط ضعف زیادی دارند

استقلال و پرسپولیس نقاط ضعف زیادی دارند