مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-05سياسي

1200 یتیم کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار حمایت حامیان


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1200 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در استان بدون حامی و چشم انتظار حمایت خیران نیکوکار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  قباد مبشری، ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین علی(ع) گفت: طرح اکرام ایتام یکی از موفق ترین طرح های طراحی شده در کمیته امداد است که درخصوص اجرای این طرح تاکنون اقدامات مؤثری در زمینه کمک به ایتام و فرزندان غیرنقدی هم کمک های خود را در قالب بسته های معیشتی، بسته های تحصیلی، پوشاک و سایر ملزومات زندگی جهت فرزند معنوی خود به ادارات کمیته امداد در استان اهداء کنند.

  وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هشت هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند، گفت: 1200 نفر از این افراد بدون حامی و چشم انتظار حمایت حامیان و خیران نیکوکار به خصوص در این ماه مبارک رمضان هستند.

  مبشری به پویش ایران مهربان اشاره و بیان کرد: این پویش از سال گذشته آغاز شده و هدف این است که با رایزنی با ادارات، نهادها، اصناف و بازاریان در سال 1400 و تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ یتیم و فرزند محسنینی بدون حامی نباشد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 1200 خیر نیکوکار به حامیان ایتام اکرام و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 یتیم کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار حمایت حامیان

1200 یتیم کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار حمایت حامیان