مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-05فرهنگي

تکذیب بیرون انداخته شدن شاعر خوزستانی از بیمارستان به خاطر فقر


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه برخی قصد داشتند در وضعیت زندگی زنده یاد آهنین جان شاعر فقید خوزستانی اغراق کنند و او را فقیر نشان دهند گفت: قاسم چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ فکری و فرهنگی انسان فقیری نبود، او شاعری با فهم و درایت بود.

محمد جوروند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 سال پیش در جریان سیل خوزستان منزل وی دچار آبگرفتگی شد که پس از این اتفاق اراده بسیار خوبی در استان خوزستان توسط مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شد و با در نظر گرفتن اعتبار، منزل قدیمی وی با یک منزل نوساز در منطقه یوسفی اهواز جابجا شد که از این نظر سامان خوبی در وضع زندگی او ایجاد شد.

وی ادامه داد: همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار کمک های جنبی که به ایشان می کرد 2 فرصت خوب شامل عضویت در صندوق هنر، بهره مندی از بیمه تکمیلی، و یک حقوق ماهانه تحت عنوان حقوق پیشکسوتان دریافت کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به مطلبی که در فضای مجازی پیرامون اینکه بیمارستان او را در خیابان رها کرده است گفت: بیمارستان در این باره یک اطلاعیه صادر کرد و صراحتا اعلام کرد که اینگونه نبوده و او پس از بهبودی نسبی و به درخواست خودش بیمارستان را ترک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب بیرون انداخته شدن شاعر خوزستانی از بیمارستان به خاطر فقر

تکذیب بیرون انداخته شدن شاعر خوزستانی از بیمارستان به خاطر فقر