مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-05سياسي

در آستانه انتخابات وحدت ایجاد کنیم


در پی برخی انتقادات مطرح شده در خصوص عملکرد هیأت های اجرایی انتخابات شهرستان کرج  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با ارائه توضیحاتی در این رابطه خواستار ایجاد وحدت در آستانه انتخابات شد.

- ایسنا/البرز در پی برخی انتقادات مطرح شده در خصوص عملکرد هیأت های اجرایی انتخابات شهرستان کرج  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با ارائه توضیحاتی در این رابطه خواستار ایجاد وحدت در آستانه انتخابات شد.

غفور قاسم پور مطالب طرح شده در آستانه انتخابات را موجب کم ارزش نمودن تلاش های خدمتگزاران صدیق کشور و ایجاد دلسردی در فضای جامعه دانست و اظهار کرد: روند ثبت نام داوطلبان عضویت ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی بوده است و ثبت نام یک مورد با مدارک دیپلم از بین 1100 داوطلب، خطای سامانه محسوب می شود و امری طبیعی بوده که در ادوار پیشین نیز سهواً صورت گرفته و اقدامی عمدی و کار غیر قانونی از سوی مجریان نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فرمانداری کرج، وی با بیان اینکه این بزرگنمایی ها غیر منصفانه و موجب زیر سوال بردن زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی هیات های اجرایی انتخابات در شهرستان کرج و ایجاد فضای یأس نسبت به انتخابات دانست و اضافه کرد: اعضای هیات اجرایی شهرستان کرج با رای و نظر 30 نفر از معتمدین ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه انتخابات وحدت ایجاد کنیم

در آستانه انتخابات وحدت ایجاد کنیم