مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-05حوادث

دستگیری کلاهبردار 22 میلیاردی با راه اندازی سایتی جعلی در اصفهان


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با راه اندازی سایتی به نام یک شرکت سرمایه گذاری جعلی بالغ بر 22 میلیارد از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری کرده بود خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از طریق سایت یک شرکت سرمایه گذاری جعلی مبلغ 6 میلیارد و 169 میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده است موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

 رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران در حال بررسی برروی این پرونده بودند که با مراجعه چندشهروند دیگر که شکایت مشابهی ارائه کردند مواجه شدند که نهایتاً مبلغ کلاهبرداری شده از طریق سایت مذکور به رقم 18 میلیارد و 709 میلیون ریال رسید.

وی تصریح کرد: با پیگیری های کارشناسان و هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضایی سایت مذکور برای جلوگیری از کلاهبرداری های دیگر مسدود شد و با جست وجوهای علمی و تخصصی درفضای سایبر مخفیگاه دائرکننده سایت که وجوه مال باختگان نیز به حساب وی واریز شده بود در یکی از شهرهای جنوب کشور شناسایی شد.

مرتضوی عنوان داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم، تیم ویژه ای از کارشناسان پلیس فتا با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه فرد مذکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 22 میلیاردی با راه اندازی سایتی جعلی در اصفهان

دستگیری کلاهبردار 22 میلیاردی با راه اندازی سایتی جعلی در اصفهان