مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-05اقتصادي

مشکلات بی پایان گاما و وعده های بی‎‎ سرانجام


نبود کمترین امکانات حتی آب شرب، مشکلات بی پایان و وعده های تحقق نیافته زندگی را بر اهالی روستای گاما بندرماهشهر سخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، روستای گاما که تازگی ها نامش به ولی عصر تغییر یافته است یکی از مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهرستان بندرماهشهر و شهر بندرامام خمینی(ره) است که تا پیش از سال 1396 جز سکونتگاه های غیررسمی شناخته می شد.

نام گاما اولین بار در اغتشاشان آبان 98 شنیده شد روستایی که با توجه به قرارگیری بر چهار راه مهم و حساس منطقه، مسیرهای بندرماهشهر- شهر بندرامام خمینی(ره)، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی- آزاده راه ماهشهر- اهواز و بسته شدن این مسیر در آن روزها خبر ساز شد.

پس از گران شدن یک شبه بنزین با بسته شدن این شاه راه مهم، مسیر تردد به 27 پتروشیمی منطقه، باربری از پتروشیمی ها و اداره بنادر و کشتیرانی بندرامام خمینی(ره) به اهواز و از اهواز به سایر مناطق کشور و همچنین باربری به استان های شرقی استان خوزستان متوقف شد.

پس از فروکش کردن اعتراضات تصمیم گرفته شد تا برای حل اساسی مشکلات روستا و تکرار نشدن حوادث پیشین خانوارهای ساکن گاما به مکانی مناسب تر جابجا شده تا علاوه بر تامین امکانات اولیه برای اهالی آنها از بروز اتفاقات ناگوار مشابه جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بی پایان گاما و وعده های بی‎‎ سرانجام

مشکلات بی پایان گاما و وعده های بی‎‎ سرانجام