مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-06سياسي

10 درصد عفو های کشور مختص همدان است/ 200 زندانی حافظ قرآن کریم


مدیرکل زندان های استان همدان با بیان اینکه به واسطه حفظ آیات نورانی قرآن کریم 10 درصد عفو های کشور مختص همدان است گفت: سال گذشته استان همدان بیشترین آمار عفو زندانیان کشور را به خاطر حفظ قرآن کریم داشت.

- رضا ذوالفعلی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 200 زندانی حافظ نیم تا 30 جزء قرآن کریم در استان هستند اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مددجویان در زندان نیز شروع به حفظ قرآن کریم کرده اند.

وی با بیان اینکه اگر مددجویی بخواهد مشمول عفو های موردی شود که از افتخارات ریاست دادگستری همدان بوده حتما باید حافظ قرآن کریم باشد گفت: آزادی به شرط حفظ قرآن کریم اقدام بسیار ارزشمندی بوده که به این منظور  سال گذشته استان همدان بیشترین آمار عفو زندانیان کشور را داشت.

مدیرکل زندان های استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته به واسطه حفظ آیات های آنها به حفظ قرآن کریم علاقه زیادی یافته اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از آسیب های جامعه بیکاری است و در حوزه اشتغال و حرفه آموزی مددجویان اقداماتی صورت گرفته است گفت: بر اساس نیازسنجی و نیاز بازار با همکاری سازمان فنی حرفه ای، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی آموزش ها  برگزار و کارت مهارت به مددجویان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد عفو های کشور مختص همدان است/ 200 زندانی حافظ قرآن کریم

10 درصد عفو های کشور مختص همدان است/ 200 زندانی حافظ قرآن کریم