مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-06سياسي

پشت صحنه تعطیلی کارخانجات گیلان و بیکاری 150 هزار کارگر پیگیری قضایی شود


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات استان گیلان در حوزه کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل شده گفت: پشت صحنه تعطیلی کارخانجات و بیکاری 150 هزار کارگر گیلانی باید پیگیری قضایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی گیلانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های یک مسؤول در (ع) به کارگزاران و استانداران اشاره کرد و افزود: نظام سیاسی در اسلام بر پایه ولایت و محبت است؛ محبت و احترام به مردم باید موردتوجه همه مسؤولین قرار گیرد و حضرت امیر (ع) به مسؤولین توصیه دارند که مردم را با دل وجان خود دوست بدارید.

رمضانی با اشاره به جایگاه ویژه مردم در نظام سیاسی اسلام گفت: موضوع مردم از نگاه پیامبر و امام جامعه جزو سلوکی است که باعث رشد می شود و اگر عارفی به حداعلای ارتباط با خداوند رسیده باشد، ولی هیچ دستگیری از مردم نکند، بسیار ناپسند است وی با اذعان به اینکه عدالت یک روز حاکم، بر عبادت هزار سال عارف ترجیح داده می شود، بیان کرد: اگر انسانی در میدان مردم حضور نداشته باشد، به لحاظ رشد به کمال نمی رسد، حضور در بین مردم باید همراه با دوست داشتن و احترام گذاشتن به آنان باشد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه باید در همه سطوح مسؤولیت و مدیریت، محبت و احترام به مردم وجود داشته باشد، خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت صحنه تعطیلی کارخانجات گیلان و بیکاری 150 هزار کارگر پیگیری قضایی شود

پشت صحنه تعطیلی کارخانجات گیلان و بیکاری 150 هزار کارگر پیگیری قضایی شود