مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-06اجتماعي

پشتیبانی شبکه مجازی از برنامه های ترویجی نماز پس از بازگشایی مدارس


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی و بروزرسانی پرتال ستاد اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش با اهداف تبلیغی و محتوایی در حوزه نماز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مسیب زاده در اولین جلسه وبینار کارگروه مشترک ستاد اقامه نماز کشور و وزارت آموزش و پرورش در سال 1400 با عنوان نهضت تولید محتوا و با هدف اجرایی کردن مفاد تفاهمنامه بین ستاد اقامه نماز و وزارت آموزش و پرورش و بهره گیری از ظرفیت مراکز تخصصی در جهت تولید محتوا گفت: خوشبختانه سال گذشته با تلاش های صورت گرفته در زمینه توسعه و ترویج نماز اقدامات خوبی صورت گرفت که ثمره نهایی آن اختتامیه اجلاسیه نماز دانش آموزی فروردین ماه در استان یزد بود.

وی با بیان اینکه اکثر کارهای انجام شده در حوزه قرآن، عترت و نماز کارهای دلی و جهادی است افزود: سال گذشته همه بندهای تفاهمنامه بر اساس زیست بوم جدید اجرا شد و به زودی تفاهم نامه دوسالانه 1401-1400 از طریق دفتر وزارتی به استان ها ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: سال 98 پیش اجلاسیه های نماز در سراسر کشور علیرغم نبود محدودیت های جاری 740 اجلاسیه بود و اما سال 99 این عدد با وجود محدودیت ها به 2345 اجلاسیه رسیده است که نشان دهنده توسعه فرهنگ اقامه نماز در بین استان های سراسر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی شبکه مجازی از برنامه های ترویجی نماز پس از بازگشایی مدارس

پشتیبانی شبکه مجازی از برنامه های ترویجی نماز پس از بازگشایی مدارس