مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-06اجتماعي

زیلایی 12 هزار نفری 20 روز بدون پزشک/ پزشک از کجا بسازیم!


در این شرایط بیمه کرونا زیلایی که از مناطق بسیار محروم استان به شمار می رود 20 روز است که پزشک ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، دهستان محروم زیلایی در فاصله 100 کیلومتری مرکز کهگیلویه و بویراحمد و 70 کیلومتری از شهر لردگان استان چهارمحال و بختیاری به دلیل وجود و امتداد رشته کوه های زاگرس دارای مناطقی کوهستانی و مسیری ناهموار جهت دسترسی به این منطقه است.

همین سخت گذری و مسافت طولانی و ناهموار دسترسی مردم به شهر را با مشکل مواجه کرده و با توجه به فقر و مشکلات معیشتی انتظار دارند مسئولان برای بهره مندی آنها خدمات لازم را در زیلایی مستقر کنند.

یکی از نیازهای مردم، نیاز به پزشک و در دهستان محروم زیلایی به خبرنگار فارس گفت: زیلایی در وضعیت فوق قرمز کرونا بود اما با تدابیر دهیاران، بخشداران و فرمانداری هم اکنون وضعیت زیلایی مطلوب است.

دهیار روستای موشمی سفلی بیان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی زیلایی نداشتن پزشک است در حالی که بخش زیلایی بالغ به 12 هزار نفر جمعیت و دارای دو مرکز موشمی سفلی و پوله است بیش از 20 روز است که هر دو مرکز فاقد پزشک هستند.

وی بیان کرد: همه در جریان بیماری کرونا و نجات جان افراد در این شرایط خاص و حساس هستیم می طلبد مسئولان مربوطه کمتر مسائل سیاسی را مدنظر داشته باشند و سعی کنند به مسائل بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیلایی 12 هزار نفری 20 روز بدون پزشک/ پزشک از کجا بسازیم!

زیلایی 12 هزار نفری 20 روز بدون پزشک/ پزشک از کجا بسازیم!