مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-06اجتماعي

بازدید استاندار کرمان از مناطق سیل زده/ جاده ایمن احداث می شود


استاندار کرمان در پی بروز سیلاب در سه روستای گلباف و بروز مشکلات ناشی از سیل از این مناطق بازدید و قول حل مشکل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر همین زمینه استاندار کرمان در سفر به بخش گلباف ضمن بازدید از منطقه سیل زده و دیدار و گفتگو با تعدادی از ساکنان روستاها، دستور انجام مطالعات احداث سیل بند کشاورزی و مسیر ایمن و پایدار ارتباطی و خطوط انتقال برق گلباف به حرمک و نسک و کشیت را صادر کرد.

علیرضا زینی وند استاندار کرمان عصر امروز 15 اردیبهشت ماه با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان ستاد مدیریت بحران و شهرستان کرمان از مناطق سیل زده بخش گلباف بازدید کرد.

استاندار کرمان همچنین در محل وقوع حادثه جان باختگان کارکنان نیروی عملیات برق شهرستان کرمان به درگذشتگان این حادثه ادای احترام کرد.

دکتر زینی وند در ادامه در جمع مردم روستای حرمک حضور یافت و دستور آغاز مطالعه جاده و خط توزیع برق گلباف به این روستا را صادر کرد.

انجام مطالعات احداث سیل بند کشاورزی روستای حرمک و اطراف نیز از دیگر تصمیمات بازدید استاندار کرمان از منطقه سیل زده گلباف بود.

استاندار کرمان در جریان این سفر خود با خانواده های مرحوم مصطفی ابراهیمی، مسلم دهقانی و محمدرضا بهزادی در بخش گلباف و مرحوم محمدمیرزاحسینی در بخش راین از جان باختگان حادثه سیل گلباف دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار کرمان از مناطق سیل زده/ جاده ایمن احداث می شود

بازدید استاندار کرمان از مناطق سیل زده/ جاده ایمن احداث می شود