مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-06بين الملل

ویژه برنامه های پرس تی وی در روز قدس/امارات و فروش املاک در اورشلیم!


شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی، علاوه بر پخش زنده و پوشش مستقیم مراسم روز قدس، برنامه هایی با ساختار مختلف و در فرمت های متنوع را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

- خبرگزاری فارس- گروه ی زبان پرس تی وی، علاوه بر پخش زنده و پوشش مستقیم مراسم روز قدس، برنامه هایی با ساختار مختلف و در فرمت های متنوع را برای مخاطبان خود تدارک دیده اند.

شبکه پرس تی وی با برنامه هایی همچون ایران امروز، آفریقا امروز، شبه قاره، از قلم افتاده و ما مردم و پخش مستندهای جذاب از جمله یرموک به استقبال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس رفته است.

بررسی پیشنهاد ایران برای رفراندوم برنامه ایران امروز (Iran Today) در گفت و گو با کارشناسان به بررسی رویکرد ایران به مساله فلسطین و تبیین جایگاه، تاثیرگذاری و نقطه نظر این کشور در مناقشه اسراییل و فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی به این مهم تمرکز دارد که اکنون و 73 سال پس از اعلام استقلال اسراییل و آغاز آوارگی فلسطینیان، امید به حل این مناقشه و احقاق حقوق مردم فلسطین به حماس در ایران جایگاه و اهمیت حمایت ایران از مردم فلسطین و جنبش های آزادی خواه منطقه، دلایل شکست تلاش های جامعه جهانی در حل مناقشه فلسطین، اهمیت روز قدس در زنده نگه داشتن مبارزه برای احقاق حقوق فلسطینیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های پرس تی وی در روز قدس/امارات و فروش املاک در اورشلیم!

ویژه برنامه های پرس تی وی در روز قدس/امارات و فروش املاک در اورشلیم!