مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-06ورزشي

والیبالیست فدک قم در اردوی تیم ملی جوانان


والیبالیست جوان و آینده دار عضو باشگاه والیبال فدک قم از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان ایران برای حضور در اردوی جدید این تیم دعوت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدعلیرضا نقیبی والیبالیست جوان عضو باشگاه فدک قم به دعوت در کنار سایر نفرات در اردو به تمرین می پردازد.

این در حالی است که با افزایش نفرات حاضر در مراحل ارزیابی سه گانه تیم ملی والیبال جوانان، در هر گروه 23 والیبالیست مورد ارزیابی قرار می گیرند و این تیم زیر نظر چهره شناخته شده مربیگری والیبال کشورمان یعنی بهروز عطایی که سرمربی تیم ملی جوانان است از بین 121 بازیکن ترکیب نهایی خود را خواهد شناخت.

در گروه نخست اردوی ارزیابی تیم ملی والیبال رده سنی جوانان ایران 39 بازیکن حضور دارند و گروه دوم که یکی از نفرات سیدعلیرضا نقیبی از استان قم خواهد بود40 نفر تمرین می کنند، ضمن اینکه در گروه سوم تعداد 42 والیبالیست توسط کادر فنی تیم ملی جوانان ارزیابی خواهند شد.

بازیکنان دعوت شده به این اردو با هماهنگی باشگاه ها و هیات های استانی دعوت شده اند و سه مرحله اردوی ارزیابی تیم ملی روزهای 17، 21 و 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود، در حالی که بین 40 نفر گروه دوم سیدعلیرضا نقیبی از استان قم در بین بازیکنان دریافت کننده قدرتی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبالیست فدک قم در اردوی تیم ملی جوانان

والیبالیست فدک قم در اردوی تیم ملی جوانان