مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-06بين الملل

امینیان: تشکیل رژیم جعلی اسراییل، به تنش و بحرانی جهانی بدل شده است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان گفت: تشکیل رژیم جعلی اسراییل در منطقه فلسطین و اشغال این سرزمین و همچنین انتقال یهودیان از سراسر جهان به این منطقه، - سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان گفت: تشکیل رژیم جعلی اسراییل در منطقه فلسطین و اشغال این سرزمین و همچنین انتقال یهودیان از سراسر جهان به این منطقه، به تنش و بحران نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در جهان تبدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهادر امینیان در آستانه فرارسیدن روز قدس، در وبینار قدس شریف، محور همگرایی و وحدت جهان اسلام گفت: جهان اسلام در طول قرن های گذشته شاهد تحولات منفی گسترده ای بوده که مانع تحول و تکامل طبیعی کشورها و جوامع اسلام شده است.

فرو پاشی نظام عثمانی و آمدن قدرت های بیگانه به ویژه استعمارگران، سیر طبیعی تحولات و تکامل را در جوامع اسلامی با خلل و مانع رو برو کرد و همچنین مشکلات زیادی را خلق کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان با بیان اینکه کشورهای غربی و استعمارگر، با توجه به سیاست های شان تلاش کردند که مناطق تحت اداره مسلمانان را به گونه ای تحت کنترل خود درآورند که برای خودشان مانعی ایجاد نشود، گفت: کشف منابع جدید در این مناطق از سرزمین های اسلامی در مرکز توجه و اولویت قدرت های بزرگ جهان قرار داشت و از این جهت در طول چند دهه گذشته همیشه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امینیان: تشکیل رژیم جعلی اسراییل، به تنش و بحرانی جهانی بدل شده است

امینیان: تشکیل رژیم جعلی اسراییل، به تنش و بحرانی جهانی بدل شده است