مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-06ورزشي

کسی از قلب «تاج» خبر دارد؟


اما نکته ای که در این میان گم و کم رنگ شده، نقش مهدی تاج، رییس سابق فدراسیون فوتبال، در آوارگی فدراسیون جدید و فوتبال در سطح کلی است.

او با قرارداد عجیب وغریبی که با مارک ویلموتس بست، - اما نکته ای که در این میان گم و کم رنگ شده، نقش مهدی تاج، رییس سابق فدراسیون فوتبال، در آوارگی فدراسیون جدید و فوتبال در سطح کلی است.

او با قرارداد عجیب وغریبی که با مارک ویلموتس بست، پایه گذار مشکلات عدیده ای شد و شایعات زیادی را هم به همراه آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: فوتبال در ایران، علاوه بر آن که رو به ورشکستگی محض می رود، وارد مرحله ای از کمدی – درام هم شده و هر روز مخاطبانش را به شیوه ای مدرن غافلگیر می کند.

تازه ترین غافلگیری که البته از ماه ها قبل، بسیاری انتظارش را می کشیدند، بر باد رفتن ساختمان فدراسیون فوتبال و البته سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس است.

این دو ساختمان به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به شستا از کف فوتبالی ها رفته و حالا سندش، آن هم به صورت کاملا تک برگ، به اسم شستا درآمده است.

پس، فدراسیون پنج ستاره سابق، حالا حتی ساختمان هم برای گذراندن امورات ندارد؛ به طوری که یا باید جمع کند و از شیخ بهایی برود یا این که رقم بسیار بالایی ماهانه به شستا اجاره بدهد و همین جایی را که به زحمت روزگاری به اسم فوتبال شد، موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی از قلب «تاج» خبر دارد؟

کسی از قلب «تاج» خبر دارد؟