مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-06سياسي

معلم؛ روان شناس، مشاور، همراه و همدل دانش آموزان است


رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در پیامی به مناسبت «هفته بزرگداشت مقام معلم» به وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: معلم یک روان شناس، مشاور، - رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم به وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: معلم یک روان شناس، مشاور، همراه و همدل دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، در متن پیام محمد حاتمی خطاب به محسن حاجی میرزایی آمده است: حضرت علی (ع) می فرمایند: مَن عَلَّمَنی حَرفًا فَقَد صَیِّرَنی عَبداً معلم کسی است که سنگ و بنای هر جامعه ای را می سازد و توسعه آتی و آینده هر کشور به عملکرد او بستگی دارد.

تربیت کودکان و نوجوانان با فضیلت، بااخلاق، باانگیزه و رغبت، رشد یافته، سازگار با خانه و مدرسه، مسئولیت پذیر، واجد مهارت های زندگی، رفتار سالم و سلامت روان، با دستان پرتوان معلمان امکان پذیر است.

معلم یک روان شناس است؛ مشاور، همراه و همدل دانش آموزان روز معلم را خدمت وزیر محترم آموزش وپرورش؛ به عنوان معلم اخلاق و اندیشه و کلیه معلمان کشور تبریک می گویم و لازم می دانم از زحمات و تلاش های مجاهدانه حضرت عالی و همکاران تان برای رشد تحصیلی و رفتاری دانش آموزان در شرایط سخت کنونی تشکر نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم؛ روان شناس، مشاور، همراه و همدل دانش آموزان است

معلم؛ روان شناس، مشاور، همراه و همدل دانش آموزان است