مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-06اقتصادي

دیدار وزیر سرمایه گذاری ازبکستان با رییس بانک توسعه اسلامی در «ریاض»


وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان با رییس بانک توسعه اسلامی در شهر «ریاض» دیدار و بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و بندر الحاجر رییس بانک توسعه اسلامی در ریاض دیدار و تمهیدات چهل و ششمین نشست شورای مدیران گروه بانک توسعه اسلامی را بررسی کردند.

در این دیدار روند تمهیدات مراسم و اجرایی اقدامات مبنی بر حل و فصل مسایل سازمانی بررسی شد.

طرفین همچنین بر همکاری های فعال گروه های کاری به ترکیب نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه طرف ازبکی با نمایندگان بانک تاکید و گام های بعدی مبنی بر سازماندهی مراسم را تعیین کردند.

بندر الحاجر در این دیدار عزم خودرا برای انجام سفر به ازبکستان در آینده نزدیک برای برگزاری نشستی مبنی بر پوشش نشست قریب الوقوع در رسانه های بین المللی به طرف ازبکی اعلام کرد.

در این دیدار همچنین مسایل اجرایی طرح ها و ابتکارات در ازبکستان در دست انجام با حمایت بانک توسعه اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

رییس بانک توسعه اسلامی برای اجرای ابتکارات مبنی بر ایجاد بنیاد حمایت اقتصادی در ازبکستان ارزش زیاد قایل شد و ابراز امیدواری کرد که این نهاد مالی در راه تشویق توسعه اقتصادی، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر سرمایه گذاری ازبکستان با رییس بانک توسعه اسلامی در «ریاض»

دیدار وزیر سرمایه گذاری ازبکستان با رییس بانک توسعه اسلامی در «ریاض»