مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-06سياسي

آمادگی خیر فعال برای احداث مسکن ویژه کودکان بی سرپرست در سمنان


خیر فعال در حوزه نگهداری کودکان بی سرپرست، برای احداث و واگذاری منازل مسکونی ویژه این افراد در سمنان اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه بررسی و هماهنگی به منظور احداث واحد مسکونی خیرساز ویژه کودکان بی سرپرست استان سمنان توسط خیر فعال در این حوزه در سالن جلسات ساختمان هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: این اقدام، امری خیر و مبارک است و نیاز است تا از تمام توان و ظرفیت خود برای تحقق آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ساخت سرپناه و احداث واحد مسکونی ویژه کودکان بی سرپرست و گام برداشتن در این مسیر، امری ارزشمند، دلی و خداپسندانه است.

ادامه داد: می توان از ظرفیت انجمن خیرین مسکن ساز استان سمنان برای بسترسازی و همچنین تسریع در اقدامات لازم در این خصوص استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: در صورت مساعدت در خصوص تسهیل در تأمین زمین در شهرهای استان، خیر فعال در این حوزه ساخت مسکن ویژه این کودکان را به صورت خیرساز در دستور کار قرار می دهد.

فخری از مساعدت ویژه و همه جانبه مجموعه استانداری و استاندار سمنان از این امر خیر خبر داد و تأکید کرد: برنامه ریزی ها برای تسریع در اجرایی شدن این امر خداپسندانه و خیر به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خیر فعال برای احداث مسکن ویژه کودکان بی سرپرست در سمنان

آمادگی خیر فعال برای احداث مسکن ویژه کودکان بی سرپرست در سمنان