مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-06سياسي

حسینی بوشهری: به زودی شاهد فروپاشی اسراییل خواهیم بود


دبیر شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شنیده ایم که کسانی که سرزمین های فلسطینیان را غصب کرده اند چون از آینده و تحولات کنونی احساس آرامش و امینت نمی کنند، - دبیر شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شنیده ایم که کسانی که سرزمین های فلسطینیان را غصب کرده اند چون از آینده و تحولات کنونی احساس آرامش و امینت نمی کنند، در حال بازگشت به کشورهای اصلی خودشان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در حاشیه دومین کنگره بین المللی قدس شریف با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: در طول این چنددهه ای که از اشغال سرزمین های اشغالی می گذرد، جنایت های فراوانی از سوی این رژیم رخ داده است مثل قتل عام زنان و کودکان که این رژیم را معروف به رژیم کودک کش کرده است.

حسینی بوشهری با اشاره به معاهده صلح کمپ دیوید یادآور شد: در صلح کمپ دیوید و در موارد دیگر متأسفانه برخی از سران عربی دچار یک نوع خودباختگی شدند و هرآنچه را که از طرف برخی دولت های استکباری به آن ها دیکته شده بود، امضا کردند.

امام جمعه قم دیپلماسی فرسایشی را در هر مذاکره ای مضر دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری در رابطه با برجام بارها هشدار داده اند که نگذارید مذاکرات تبدیل به مذاکرات فرسایشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی بوشهری: به زودی شاهد فروپاشی اسراییل خواهیم بود

حسینی بوشهری: به زودی شاهد فروپاشی اسراییل خواهیم بود