مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-06سياسي

احیای شب های قدر متفاوت تر از همیشه در اهواز برگزار شد


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: امسال مساجد و هیئت های این شهرستان احیای شب های قدر را متفاوت تر از همیشه برگزار کردند.

- تأکید کرد: شب قدر، پراجرترین و پررمز و رازترین شب ها در گردونه زمان است که قلم ها در وصفش می شکنند، زبان ها از توصیفش قاصرند و عقل در فهم آن مبهوت و متحیر می ماند؛ شبی که به فرموده امام صادق علیه السلام قلب ماه مبارک رمضان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز افزود: در شب قدر فرشتگان بسیاری به زمین می آیند به گونه ای که زمین بر آنها تنگ می شود؛ بنابراین آن را شب قدر نامیده اند زیرا یکی از معانی قدر به معنای ضیق و تنگ است و در این شب قرآن با تمام قدر و منزلتش به وسیله فرشته صاحب قدر بر پیامبر (ص) نازل شد.

وی با تأکید بر اینکه امسال مساجد و هیئت های شهرستان اهواز احیای شب های قدر را متفاوت تر از همیشه برگزار کردند، گفت: مسجد ولایت گلستان، مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) کوی یوسفی، مسجد امام خمینی (ره) فاز دو پاداد شهر، هیئت کریم اهل بیت (ع) فاطمیه اهواز و هیئت محبان فاطمه الزهرا (س) اهواز و دیگر مساجد و هیئت ها با رعایت فواصل و نکات بهداشتی این مراسم پر فیض و معنویت را در پارک ها، مدرسه ها و فضای باز برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای شب های قدر متفاوت تر از همیشه در اهواز برگزار شد

احیای شب های قدر متفاوت تر از همیشه در اهواز برگزار شد