مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:202021-05-06سياسي

واقع نمایی راهبرد رسانه ها در مسائل موجود باشد


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: واقع نمایی در رسانه ها باید راهبرد رسانه ای و هدفگذاری نسبت به مسائل موجود و به عنوان بزرگترین تبلیغ برای نظام مدنظر باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: واقع نمایی در رسانه ها باید راهبرد رسانه ای و هدفگذاری نسبت به مسائل موجود و به عنوان بزرگترین تبلیغ برای نظام مدنظر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ابوذر کوثری در بیست ویکمین نشست شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: براساس آمار این استان جزو استان هایی با میانگین پایین رعایت شیوه نامه های بهداشتی بوده به گونه ای که میانگین کشوری 61.

9 درصد است و این استان با 48 درصد در رده های پایین قرار دارد.

رییس شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان با بیان این که مجموعه های درگیر با اپیدمی کرونا به ویژه حوزه بهداشت و درمان زحمات زیادی را متحمل شده اند ولی در نهایت روزمرگی و خستگی به وجود آمده ممکن است آسیب زا باشد افزود: تکراری شدن نوع اطلاع رسانی در مورد این اپیدمی باعث عادی انگاری خواهد شد که این مهم زیانبار است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به این که اطلاع رسانی ها و حجم تولید محتوا در زمینه کرونا در تمامی دستگاه ها با محوریت علوم پزشکی کاهش پیدا کرده خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقع نمایی راهبرد رسانه ها در مسائل موجود باشد

واقع نمایی راهبرد رسانه ها در مسائل موجود باشد