مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:352021-05-06پزشكي

پیدایش رقبای جدی برای ایران در گردشگری سلامت


رییس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به گپ اطلاعاتی در گردشگری سلامت و بی اطلاعی بیماران خارجی از خدمات درمانی و سطح ایمنی در ایران، - رییس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به گپ اطلاعاتی در گردشگری سلامت و بی اطلاعی بیماران خارجی از خدمات درمانی و سطح ایمنی در ایران، نسبت به پیدایش رقبای جدی برای ایران در گردشگری سلامت هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید هاشم زاده در وبینار بحران کرونا و مدیریت گردشگری ایران که از سوی هسته علمی جهانگردی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، در پاسخ به این سوال که سیاستگذاری های بهداشتی در دوران کرونا چه تاثیری بر گردشگری داشته است، معطوف به حوزه تخصصی گردشگری سلامت، اظهار کرد: تحت تاثیر کرونا، مرزها بسته شد و اولین چالش جلوگیری از ورود گردشگران بود.

اما بعد که تصمیم گرفته شد مرزها با انجام یک سری مقدمات برای گردشگران سلامت باز شود، سوال هایی از این دست مطرح شد که مراکز درمانی چقدر توانایی پذیرش گردشگر سلامت در شرایط کرونا را دارند و در صورت سفر بیمار خارجی به ایران چگونه می توان اعتماد بیمار را نسبت به ایمنی و محفوظ ماندن از ویروس کرونا جلب کرد و این اعتماد را به دایره وسیع تری انتقال داد؟ او اضافه کرد: بیمار خارجی که وارد کشور ما می شود اضطراب مضاعفی دارد، البته این فقط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدایش رقبای جدی برای ایران در گردشگری سلامت

پیدایش رقبای جدی برای ایران در گردشگری سلامت