مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-07سياسي

منطقه آزاد قصرشیرین می تواند سبب رونق اقتصادی در کرمانشاه شود


نماینده مردم قصرشیرین سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره مزایای ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین گفت: منطقه آزاد قصرشیرین می توانند سبب رونق اقتصادی در استان کرمانشاه شود.

- اظهار کرد: منطقه آزاد صنعتی تجاری قصرشیرین که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید یک فرایند 10 ماهه بسیار سخت را برای تصویب طی کرده است.

وی با اشاره به مزیت منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نسبت به سایر مناطق آزاد، افزود: منطقه آزاد قصرشیرین از لحاظ موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیکی در کشور بسیار ویژه است و علاوه بر همسایگی با 2 قسمت عربی و کرد نشین کشور عراق با کشور سوریه و دریای مدیترانه نیز می تواند ارتباط برقرار کند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین یک فرایند پیچیده را پشت سر گذاشته زیرا پس تصویب با حداقل رأی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و عدم تصویب در شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

حیدری با بیان اینکه بررسی مسائل ارجاعی به مجمع تشخیص مصلحت نظام با در نظر گرفتن اولویت ها است، بیان کرد: بسیاری از اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصویب منطقه آزاد با مشکلاتی که سایر مناطق آزاد دارند مخالف بودند و پرونده از دستور کار بررسی خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد قصرشیرین می تواند سبب رونق اقتصادی در کرمانشاه شود

منطقه آزاد قصرشیرین می تواند سبب رونق اقتصادی در کرمانشاه شود