مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-07سياسي

علی مطهری: مشکل کشور دخالت سازمان ها و نهادها در کار یکدیگر است


در زلزله سر پل ذهاب این را دیدیم که نهادها زیر بار حرف دولت نمی رفتند، نمی خواستند این کمک ها را به دولت تحویل بدهند تا این کمک ها تحت نظارت دولت توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: یکی از مشکلات کشور ما این است که نهادها و سازمان ها در کار هم دخالت می کنند.

هر نهادی باید بر اساس آنچه قانون اساسی برای او مشخص کرده عمل کند.

علی مطهری در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که آیا اختیارات رییس جمهوری کافی است، اظهار کرد: اختیارات رییس جمهوری آن چیزی است که در قانون اساسی آمده است و آنکه در قانون اساسی آمده قابل توجه است و به نظر کافی می رسد ولی مساله این است که در عمل گاهی روسای جمهوری محدود می شوند یعنی از بیرون دولت دخالت هایی در کار دولت صورت می گیرد که آن وقت این اختیارات محدود می شود.

مهم این است که در عمل، رییس جمهوری اختیارات کافی داشته باشد والا در قانون اساسی و روی کاغذ، اختیارات رییس جمهوری کافی و قابل توجه است و اگر درست عمل شود، مشکلی نباید وجود داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم درباره اینکه نهادهای فراقانونی که دخالت می کنند چه نهادهایی هستند، تصریح کرد: آنچه که در عمل اتفاق می افتد این است که رییس جمهوری خیلی جاها نمی تواند مستقلاً تصمیم بگیرد و کارهایی به موازات دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی مطهری: مشکل کشور دخالت سازمان ها و نهادها در کار یکدیگر است

علی مطهری: مشکل کشور دخالت سازمان ها و نهادها در کار یکدیگر است