مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-07اقتصادي

بازچرخانی آب در صنایع سمنان به کمک تیم های فناور


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: بازچرخانی آب در صنایع به کمک تیم های پژوهشی فناور چالش تأمین آب را برای واحدهای صنعتی استان در راستای تحقق جهش تولید رفع می کند.

- حسن آل بویه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با بیان اینکه کمبود آب چالش اصلی صنعت استان است، اظهار کرد: بهره گیری از تیم های پژوهشی فناور برای بازچرخانی آب در بخش صنعت می تواند این دغدغه صنایع استان را برطرف کند.

وی به شرایط حاکم بر صنعت و اقتصاد کشور اشاره و خاطرنشان کرد: این مسأله سبب شده تفکر صنعتگر به سوی نوآوری به منظور پایداری توسعه صنعتی رود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: بدون ورود نوآوری به صنعت نمی توان انتظار رشد و پشتیبانی از این بخش را داشت.

آل بویه وجود شتاب دهنده ها را برای تقویت و مشارکت در مسیر رشد ایده های خلاق ضروری دانست و گفت: مسیر رشد بسیاری از ایده ها در جهت تبدیل به تولید محصول در همان مرحله متوقف می شود و بسط و گسترش دانش در صنعت و تولید محصول در گرو حمایت از بخش شتابدهی است.

او با اشاره به فعالیت کانون هماهنگی دانشگاه و صنعت (اتاق مسأله) اضافه کرد: این اقدام در راستای ارتباط مؤثر صنعت، دانشگاه و با هدف ارتقای فنی و تکنولوژی صنعت استان انجام شده که باید گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازچرخانی آب در صنایع سمنان به کمک تیم های فناور

بازچرخانی آب در صنایع سمنان به کمک تیم های فناور