مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-07سياسي

بحران هویت؛ عامل تزلزل رژیم صهیونیستی


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رژیم صهیونیستی، ملتی منسجم نبوده و بحران هویت سبب تهی شدن این رژیم پوشالی شده است.

- ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رژیم صهیونیستی، ملتی منسجم نبوده و بحران هویت سبب تهی شدن این رژیم پوشالی شده است.

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نام گذاری روز قدس از برکات هوشمندی معمار کبیر انقلاب اسلامی است تا در این روز همه مردم جهان به فکر دفاع از مظلوم و قیام در برابر ظلم بیفتند و یک نهضت جهانی برای استکبارستیزی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از نام گذاری و پاسداشت این روز، آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف از سیطره استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است، ادامه داد: رهایی قدس شریف از چنگال ایدئولوژی شیطانی و نژادپرستانه صهیونیسم، به یاری خداوند قادر متعال و نیز همت و اتحاد مسلمانان به زودی محقق می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، مقاومت را راه نجات فلسطین از چنگال صهیونیسم دانست و گفت: در سال های اخیر پیروزی های جبهه مقاومت در مناطق مختلف و تغییر معادلات و محاسبات سیاسی و دیپلماتیک منطقه ای در سایه مجاهدت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران هویت؛ عامل تزلزل رژیم صهیونیستی

بحران هویت؛ عامل تزلزل رژیم صهیونیستی