مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-07سياسي

شایسته سالاری در مراکز دانشگاهی اتفاق افتد


آزادی قدس عزیز نماد حق طلبی تمام کشورهای اسلامی است.

- رییس دانشگاه فرهنگیان کشور: آزادی قدس عزیز نماد حق طلبی تمام کشورهای اسلامی است شایسته سالاری در مراکز دانشگاهی اتفاق افتد ایسنا/لرستان رییس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: آزادی قدس عزیز نماد حق طلبی تمام کشورهای اسلامی است.

دکتر حسین خنیفر، شب گذشته در نشست هم اندیشی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و روز قدس که از طریق ویدئوکنفرانس به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان و همکاری دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان برگزار شد با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی براینکه آتش جهنم بر معلم، مجاهد راه خدا و کسی که محاسن خود را در راه دین اسلام سفید کرده باشد حرام است، اظهار کرد: معلم باید بتواند خوبی ها و نیکی ها را به دانش آموز بیاموزد چرا که به هر اندازه فرد از آگاهی و شناخت و ادراکات عمیق قلبی و اراده و سلامت روانی بیشتر برخوردار شود.

وی با ارزشمند خواندن کار و نقش معلم در جامعه تصریح کرد: معلم به زندگی فرد نور می بخشد و کسی که به طور مداوم به زندگی دیگران نور هدیه کند، روزی صاحب خورشید خواهد بود.

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور واژه معلم را به عنوان واژه ای استراتژیک عنوان کرد و با بیان اینکه شهید مطهری، معلمی کامل بود و رفتار معلمی در وجود این شهید موج می زد چرا که سیره عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته سالاری در مراکز دانشگاهی اتفاق افتد

شایسته سالاری در مراکز دانشگاهی اتفاق افتد