مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-07سياسي

ملاحظات روانشناسی در «کلبه عموپورنگ»/ نیازهایی که مغفول مانده بود


«کلبه عموپورنگ» در قالب یک برنامه کودک، تلاش دارد ضمن پرداختن به اهمیت و ضرورت تامین نیازهای اساسی کودکان، به چگونگی تامین این نیازها، به زبانی قابل فهم بپردازد.

- کلبه عموپورنگ در قالب یک برنامه کودک، تلاش دارد ضمن پرداختن به اهمیت و ضرورت تامین نیازهای اساسی کودکان، به چگونگی تامین این نیازها، به زبانی قابل فهم بپردازد.

عباس الماسی مشاور برنامه کلبه عموپورنگ در حوزه روانشناسی بر ضرورت اصلاح سبک فرزندپروری والدین تاکید کرد و به خبرنگار مهر گفت: توجه به تامین نیازهای هیجانی، روانی و عاطفی کودکان و نوجوانان امری است که در برنامه های تلویزیونی از آنها غفلت می شود.

در سبک فرزندپروری قدیمی که اکثر والدین نسل های قبل بر آن شیوه تربیت شده اند، نکته مهم صرفاً مواظبت از کودکان بوده است و کمتر به این مهم توجه می شد که کودکان فهمیده و درک شوند.

وی ادامه داد: در سبک فرزندپروری نسل های گذشته یکی از اصول مهم تربیتی این بود که کودکان باید مطیع و فرمان بردار باشند، از همین رو فردیت و امنیت هیجانی کودکان اساساً کمتر مورد توجه قرار می گرفت.

درحالیکه در سری برنامه هایی که با محوریت شخصیت عموپورنگ ساخته می شود، یکی از محورهای اساسی تربیتی، توجه دادن مخاطب به موضوع تامین نیازهای روانی، هیجانی و عاطفی بچه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاحظات روانشناسی در «کلبه عموپورنگ»/ نیازهایی که مغفول مانده بود

ملاحظات روانشناسی در «کلبه عموپورنگ»/ نیازهایی که مغفول مانده بود