مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-07سياسي

اراضی سارمساقلو؛ میزبان منطقه ویژه اقتصادی زنجان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: سال های گذشته 100 هکتار از اراضی سارمساقلو برای منطقه ویژه اقتصادی به تملک دولت درآمده است.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: سال های گذشته 100 هکتار از اراضی سارمساقلو برای منطقه ویژه اقتصادی به تملک دولت درآمده است.

محمدرضا آبی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصویب منطقه ویژه اقتصادی استان زنجان پس از 15 سال، اظهار کرد: با پیگیری هایی که انجام شد، در جلسه روز پانزدهم اردیبهشت مجمع تشخیص مصحلت نظام ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زنجان پس از 15 سال به تصویب رسید.

وی افزود: از جمله مزایای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، معافیت گمرکی تا سقف ارزش افزوده و پرداخت عوارض گمرکی مازاد بر ارزش افزوده قطعات خارجی در تولیدات، ورود ماشین آلات خط تولید و ابزار و اثاثیه اداری بدون عوارض گمرکی، تبعیت از قانون کار مناطق آزاد تجاری و صنعتی در مناطق ویژه، صدور مجوز ساخت و پایان کار به صورت رایگان و نبود محدودیت زمانی متروکه شدن کالا است.

این مسئول با بیان اینکه مناطق ویژه اقتصادی محلی مطلوب برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی و به تبع آن شکل گیری بازارهای بین المللی است، ادامه داد: بلافاصله پس از تصویب عملیات مربوط به شروع فرآیند اجرایی و استقرار منطقه ویژه اقتصادی آغاز شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی سارمساقلو؛ میزبان منطقه ویژه اقتصادی زنجان

اراضی سارمساقلو؛ میزبان منطقه ویژه اقتصادی زنجان