مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-08سياسي

برگزاری چهارمین مرحله کمک های مؤمنانه سپاه عشایر فارس


چهارمین مرحله از رزمایش کمک ‎های مومنانه سپاه عشایر استان فارس با هدف توزیع بسته های معیشتی بین گروه های هدف از جامعه عشایری فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس چهارمین مرحله از رزمایش کمک ‎های مومنانه سپاه عشایر استان فارس با هدف توزیع بسته های معیشتی بین گروه های هدف از جامعه عشایری فارس برگزار شد.

فرمانده سپاه عشایر فارس شنبه 18 اردیبهشت در حاشیه آغاز چهارمین رزمایش کمک های مومنانه این نهاد، گفت: افزون بر 10 هزار بسته مواد غذایی تهیه شده و در اختیار عشایر استان قرار گرفته است.

سرهنگ شکوهی اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هزار بسته معیشتی در ستاد ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج عشایر و به همت سپاه عشایر استان تهیه و بین نیازمندان و محرومان جامعه هدف توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه با توجه به متضرر شدن عشایر به عنوان جامعه مولد کشور بر اثر به خشکسالی های بی سابقه اخیر، ورود خیرین در کمک رسانی بسیار ضروری و تعیین کننده است، افزود: توزیع بسته های معیشتی به ارزش ریالی هر بسته بر 350 هزار تومان، توسط خیرین و سپاه پاسداران، ناشی از توجه به جامعه عشایری در استان فارس است.

فرمانده سپاه عشایر فارس اظهار کرد: روند کمک های مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان و نیز ماه های دیگر سال با قوت و شدت همچنان ادامه خواهد داشت تا بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین مرحله کمک های مؤمنانه سپاه عشایر فارس

برگزاری چهارمین مرحله کمک های مؤمنانه سپاه عشایر فارس