مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-08اقتصادي

رشد 110 درصدی پروانه بهره برداری صنعتی یزد در فروردین ماه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در فروردین ماه سالجاری تعداد 21 فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی در استان یزد صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 110 درصد رشد را نشان می دهد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در فروردین ماه سالجاری تعداد 21 فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی در استان یزد صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 110 درصد رشد را نشان می دهد.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: با صدور21 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در فروردین ماه 1400، تعداد پروانه های بهره برداری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 110 درصدی را نشان می دهد.

وی گفت: برای صدور این تعداد پروانه بهره برداری 4226 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته که این حجم سرمایه گذاری نسبت به مدت مشابه سال قبل یک هزار درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان یزد، علمدار یزدی افزود: با صدور پروانه بهره برداری برای 21 واحد صنعتی برای تعداد 276 نفر در استان یزد اشتغال زایی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 570 درصد رشد را نشان می دهد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 110 درصدی پروانه بهره برداری صنعتی یزد در فروردین ماه

رشد 110 درصدی پروانه بهره برداری صنعتی یزد در فروردین ماه