مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-08بين الملل

درخواست فلسطین از شورای امنیت و یونسکو برای عمل به مسؤولیت خود در قبال قدس


وزارت خارجه فلسطین از شورای امنیت و یونسکو خواست مسؤولیت خود را در قبال اتفاقاتی که در مسجد الاقصی در حال وقوع است، بپذیرند.

- وزارت خارجه فلسطین از شورای امنیت و یونسکو خواست مسؤولیت خود را در قبال اتفاقاتی که در مسجد الاقصی در حال وقوع است، بپذیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای با شدیدترین لحن یورش نیروهای اسراییلی به صحن های مسجد الاقصی و حمله وحشیانه آنها به نمازگزاران را محکوم کرده و این اقدامات را یک جنایت به تمام معنا دانست.

این وزارتخانه در ادامه تاکید کرد: حمله وحشیانه و مستمر به قدس و محله ها و ساکنان آن و نیز نمازگزاران چهره واقعی اسراییل به عنوان دولت اشغالگر، تبعیض نژادی، تروریسم برنامه ریزی شده و نقض اصول حقوق بشر و در راس آن آزادی در عبادت و نماز و ورود آزادانه به اماکن عبادتی را فاش می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است، این وزارتخانه معتقد است اینکه جامعه جهانی و نهادهای ویژه سازمان ملل و در راس آنها یونسکو از مسؤولیت های حقوقی و اخلاقی خود دست کشیده، مسؤولان رژیم اشغالگر را تشویق می کند به حملات خود به مسجد الاقصی با هدف نهادینه سازی تقسیم زمانی آن به همان شیوه تقسیم مکانی آن ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فلسطین از شورای امنیت و یونسکو برای عمل به مسؤولیت خود در قبال قدس

درخواست فلسطین از شورای امنیت و یونسکو برای عمل به مسؤولیت خود در قبال قدس