مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-08اجتماعي

اجرای طرح ترافیک تا چه تاریخی لغو شد؟/ از ورود به استان تهران خودداری کنید


طبق گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اجرای طرح ترافیک در پایتخت تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه لغو شد و در روزهای پایانی هفته ورودی و خروجی های استان کنترل خواهند شد.

- جی پلاس؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از لغو اجرای طرح ترافیک تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با توجه به ممنوعیت سفر از 21 تا 25 اردیبهشت تمامی ورودی ها و خروجی های استان در ایام کنترل می شود.

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اجرای طرح ترافیک در تهران از امروز (شنبه 18 اردیبهشت) گفت: به دلیل ملاحظات مربوط به بیماری کرونا و تمهیداتی که در این خصوص اتخاذ شده است و همچنین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل روند افزایشی بیماری کرونا در استان تهران، تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه اجرای طرح ترافیک لغو می شود.

وی ادامه داد: طرح ترافیک از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه مجددا اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت سفر از روز 21 تا 25 اردیبهشت و تاکید وزیر کشور در این خصوص تمامی ورودی ها و خروجی های استان در این ایام کنترل می شود و از هم استانی های محترم تقاضا می کنیم از سفر به خارج از استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ترافیک تا چه تاریخی لغو شد؟/ از ورود به استان تهران خودداری کنید

اجرای طرح ترافیک تا چه تاریخی لغو شد؟/ از ورود به استان تهران خودداری کنید