مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-08حوادث

مسئولان چه تدابیری برای پیشگیری از آتش سوزی بازار تبریز اندیشیده اند؟


18 اردیبهشت ماه 98 بود که خبر و تصاویر آتش سوزی در بازار ایکی قاپیلی (سرای دو دری) در رسانه ها پیچید، حریقی نسبتا گسترده که گویا سریالی بود که هر 10 سال یک بار تکرار می شد، - ایسنا/آذربایجان شرقی 18 اردیبهشت ماه 98 بود که خبر و تصاویر آتش سوزی در بازار ایکی قاپیلی (سرای دو دری) در رسانه ها پیچید، حریقی نسبتا گسترده که گویا سریالی بود که هر 10 سال یک بار تکرار می شد، چرا که به گفته مسئولان امر این سرا درست 10 سال قبل از وقوع این حریق هم دچار آتش سوزی شده بود.

بر اساس برآوردهای دستگاه ی ذی ربط، تنها نیم درصد از مساحت کل بازار در این حادثه آسیب دید و 125 مغازه 50 الی 100 درصد در این آتش سوزی آسیب دیدند که تنها 90 مغازه بیمه کامل داشتند.

آتش نشانان و سایر مسئولان نظیر مدیرکل مدیریت بحران استان، استاندار، نماینده ولی فقیه، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و … در محل حادثه حضور یافتند و حریق در کمتر از پنج ساعت مهار شد.

صبح روز بعد، اسپری های خوشبوکننده و تیوب های رنگ موی سوخته و خاکستر لوازم آرایشی بهداشتی و لباس های سوخته شده تنها گواه اصنافی بودند که به پیکر سوخته ی مغازه هایشان چشم دوخته بودند و صف عکاسان خبری و خبرنگارانی که به تاریخ سوخته ی بخشی از بازار نگاه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان چه تدابیری برای پیشگیری از آتش سوزی بازار تبریز اندیشیده اند؟

مسئولان چه تدابیری برای پیشگیری از آتش سوزی بازار تبریز اندیشیده اند؟