مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-08بين الملل

کاخ سفید: داشتن تعامل دیپلماتیک با ایران هر چند به صورت غیرمستقیم، نشانه خوبی است


که از ابتدا می دانستیم مذاکرات بازگشت به برجام، روندی طولانی و همراه با چالش خواهد بود ولی تعامل دیپلماتیک با ایران طی هفته های گذشته را نشانه خوبی می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی کاخ سفید با اشاره به مذاکرات طرف های برجام در وین، گفت که داشتن تعامل دیپلماتیک با ایران هر چند به صورت غیرمستقیم، نشانه خوبی است.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید با اشاره به مذاکرات طرف های برجام در وین، گفت که داشتن تعامل دیپلماتیک با ایران هر چند به صورت غیرمستقیم، نشانه خوبی است.

وی افزود که از ابتدا می دانستیم مذاکرات بازگشت به برجام، روندی طولانی و همراه با چالش خواهد بود ولی تعامل دیپلماتیک با ایران طی هفته های گذشته را نشانه خوبی می دانیم.

ساکی با بیان این که در این مذاکرات پیشرفت هایی حاصل شده است، گفت که هر دو طرف ایده بهتری دارند که برای حرکت به جلو، چه کاری باید انجام شود؛ آمریکا چه گام هایی باید بردارد و ایران برای پایبندی به تعهداتش چه کارهایی انجام دهد.

سخنگوی کاخ سفید افزود که ادامه داشتن مذاکرات، علامت خوبی است و نمی توانم پیش بینی کنم که نتیجه آن چه خواهد شد.

وی مدعی شد که دستیابی به توافق، مستلزم آن است که ایران فعالیت های هسته ای خود را به عقب بازگردانده و هرگونه مسیر دستیابی به سلاح هسته ای را مسدود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: داشتن تعامل دیپلماتیک با ایران هر چند به صورت غیرمستقیم، نشانه خوبی است

کاخ سفید: داشتن تعامل دیپلماتیک با ایران هر چند به صورت غیرمستقیم، نشانه خوبی است