مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-08فناوري

فراهم شدن زیرساخت ها برای اینترنت 5G در لرستان/ سرانه فیبر نوری در استان ضعیف است


مدیر شرکت مخابرات منطقه لرستان گفت: واقعیت این است که چهار شهرستان چگنی، رومشکان، کوهدشت و پل دختر فاقد شبکه فیبر نوری بین شهری است و می توان گفت سرانه فیبر نوری بین شهری در استان بسیار ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مدیر مخابرات منطقه لرستان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس به برخی انتقادات و گلایه های شهروندان از جمله کیفیت اینترنت همراه و ثابت، تعرفه اینترنت ثابت  و موارد دیگر که با فارس مطرح کرده بودند، پاسخ داد.

نبی اله شمسی فر در خصوص گلایه و انتقاد شهروندان مبنی براینکه ظرف دو ماه گذشته خدمات اینترنت همراه در سطح استان در برخی نقاط ضعیف شده است، توضیح داد: گلایه مردم قطعا به جا است، زیرا تا مشکلی وجود نداشته باشد اعتراض هم معنایی ندارد، ببینید کیفیت اینترنت همراه اول در سطح شهرها و جاده های استان در مجموعه مخابرات تحت عنوان بهینه سازی به آن پرداخته می شود.

وی افزود: در واقع پارامتر و شاخص های کیفی را می سنجیم و سپس بررسی و پیگیری می کنیم، طبق بررسی های انجام شده به این نکته رسیدیم که در برخی نقاط شهری با مشکلاتی مواجه هستیم.

سرپرست مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه ارتقا تکنولوژی حوزه ارتباطات سیار شامل یک قاعده ی است، عنوان کرد: ارتقائ تکنولوژی از 2G به 3G سپس به 4G و در آینده نزدیک به 5G  الزاماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زیرساخت ها برای اینترنت 5G در لرستان/ سرانه فیبر نوری در استان ضعیف است

فراهم شدن زیرساخت ها برای اینترنت 5G در لرستان/ سرانه فیبر نوری در استان ضعیف است