مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-08فناوري

استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی چطور امکان پذیر است؟


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: امکان استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی از درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی برای عموم شهروندان امکان پذیر است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: امکان استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی از درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی برای عموم شهروندان امکان پذیر است.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی، اظهار کرد: امکان استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی از طریق این درگاه ملی برای عموم شهروندان فراهم بوده و با الکترونیکی شدن همه خدمات مالیاتی، ارتباط مودیان با ادارات مالیاتی به کم ترین میزان کاهش یافته و به تبع این امر، فساد اداری و هزینه های وصول مالیات نیز به شدت تقلیل می یابد.

وی افزود: نظام مالیاتی کشور در آستانه تبدیل شدن به یک نظام مالیاتی مدرن است که مالیات هوشمند اصلی‎ ترین مشخصه آن به شمار می رود و در شفاف شدن نظام مالیاتی تاثیر به سزایی دارد.

این مسئول ادامه داد: بسترسازی تسهیل، تسریع و توسعه خدمات الکترونیک به ذی نفعان سازمان، ارائه اطلاعات مورد نیاز مؤدیان مالیاتی و عموم مردم از سوابق پرونده های مالیاتی، یکپارچه سازی اطلاعات مؤدیان در یک درگاه واحد، کاهش مراجعات حضوری مردم به ادارت امور مالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی چطور امکان پذیر است؟

استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی چطور امکان پذیر است؟