مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-08ورزشي

هروی: تیم ملی کاراته برای شخص خاصی نیست


تیم ورزشی از کشورمان در مسابقات شکست بخورد، مسئول فدراسیون یا سرمربی رفتنی هستند و این نتیجه بد برای کشورمان باقی خواهد ماند.

- سید شهرام هروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز دور جدید اردوی تیم ملی کاراته، اظهار داشت: برای شرکت در آخرین مسابقه گزینشی بازی های المپیک توکیو به میزبانی پاریس، از روز 20اردیبهشت ماه تمرین آماده سازی  شش ملی پوش استارت می خورد.

بر همین اساس طبق برنامه ریزی که شده است بنده و امیر مهدی زاده اواسط خرداد ماه برای کسب سهمیه سوم و کامل کاراته ایران به پاریس خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که در وزن 75+ کیلوگرم چه کسی به بازی های المپیک توکیو خواهد رفت، گفت: ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده از سال 2018 تا مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، امتیازات لازم را جمع کرده اند ولی تکلیف وزن 75+ کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی اروپا که اواخر اردیبهشت ماه در کرواسی برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

  هروی در مورد اینکه مردم و جامعه ورزش ایران انتظار دارند تا کاراته در المپیک مدال های خوشرنگی را به دست بیاورد، تاکید کرد: تمام تلاش مان را می کنیم تا بهترین نتیجه و عملکرد موفق آمیز را در بازی های المپیک توکیو داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هروی: تیم ملی کاراته برای شخص خاصی نیست

هروی: تیم ملی کاراته برای شخص خاصی نیست