مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-08ورزشي

پاراتکواندوکار قم در بین 6 نفر برتر جهان


تنها ورزشکار عنوان دار آسیایی و جهانی در پاراتکواندو استان قم بار دیگر در رده بندی جهانی چهره های شاخص این رشته بین برترین ها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از نیمه دوم دهه 1390 ورزش پاراتکواندو یکی از رشته های موفق در بین ورزش های فعال استان قم بوده و این مهم را مرهون یک تکواندوکار معلول اما با استعداد و نخبه به نام محمدرضا شعبانی است که عناوین متعددی از میادین داخلی و خارجی نصیب ورزش قم کرده است.

شعبانی که از نظر اخلاقی و فنی در حال حاضر یکی از بهترین پاراتکواندوکاران ایران به شمار می رود، هم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و هم در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت های بین المللی، آسیایی، بین قاره ای و جهانی مدال های گوناگونی کسب کرده و تنها ورزشکار پرافتخار این رشته در استان قم به شمار می رود.

در واقع شعبانی نخستین و تنها ورزشکار پاراتکواندو استان قم است که توانسته این تعداد افتخار را کسب کند و تلاش مربیان سازنده پاراتکواندو این است که از بین معلولین علاقمند به این رشته، استعدادیابی کرده و بتوانند با بهره گیری از تجارب کشوری و بین المللی شعبانی، ورزشکاران دیگری در این رشته شناسایی و پرورش دهند.

شعبانی به واسطه افتخارات زیادی که در مسابقات برون مرزی کسب کرده، یکی از چهره های همیشه مدّ نظرفدراسیون جهانی تکواندو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاراتکواندوکار قم در بین 6 نفر برتر جهان

پاراتکواندوکار قم در بین 6 نفر برتر جهان