مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-08اقتصادي

توسعه صادرات محصولات دانش بنیان ایران و قزاقستان با امضای تفاهم نامه همکاری


تفاهم نامه همکاری میان مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان در راستای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان به امضا رسید.

- تفاهم نامه همکاری میان مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان در راستای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی مراسمی تفاهم نامه همکاری میان مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان با هدف توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و ارتباط صنعت با نخبگان به امضا رسید.

ایجاد سالن نمایش کالا، ارائه خدمات مشاوره و بازاریابی، اعزام و پذیرش هیات های تجاری، رتبه بندی شرکت ها، برگزاری دوره های آموزشی، بررسی بازارهای هدف از مسائلی است که در این تفاهم نامه به آنها پرداخته شده است.

در این مراسم مهدی اقتصادی، سرپرست مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران با بیان اینکه این تفاهم نامه که با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها منعقد می شود، گفت: در پی رسیدن به الگویی مناسب هستیم تا بتوانیم مسائل مورد نیاز کشور را در حوزه صادرات دانش بنیان مرتفع کنیم و در این مسیر قطعا به تعامل با پارک های علم و فناوری نیاز داریم تا بتوانیم از شرکت های دانش بنیان و نوآوری که محصول تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات محصولات دانش بنیان ایران و قزاقستان با امضای تفاهم نامه همکاری

توسعه صادرات محصولات دانش بنیان ایران و قزاقستان با امضای تفاهم نامه همکاری