مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-08پزشكي

افتتاح دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک گیلان


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: در ادامه ایجاد فضاهای مطالعه برای مادران و کودکان در گیلان کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی صومعه سرا افتتاح می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: در ادامه ایجاد فضاهای مطالعه برای مادران و کودکان در گیلان کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی صومعه سرا افتتاح می شود.

پریسا کرمی در جمع خبرنگاران، از افتتاح کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: در ادامه رویکرد ایجاد فضاهای ویژه مطالعه برای مادران و کودکان در سراسر استان گیلان، کتابخانه مذکور افتتاح می شود.

وی کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی را دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک استان گیلان دانست و افزود: این کتابخانه سومین کتابخانه مدرسه استان گیلان نیز خواهد بود که با همکاری دو مجموعه نوسازی و تجهیز مدارس و کتابخانه های عمومی استان گیلان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، از افتتاح کتابخانه مذکور در ساعت 9 صبح روز سه شنبه، 21 اردیبهشت خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز فرهنگی در فضایی به مساحت 120 مترمربع از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان طی سال گذشته در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گرفت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک گیلان

افتتاح دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک گیلان