مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-08اقتصادي

مطالعه و امکان سنجی 12 خوشه صنعتی جدید در اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به نقش مهم و محوری خوشه های صنعتی در توسعه صنعت و افزایش صادرات، از اجرا و یا مطالعه امکان سنجی چندین خوشه صنعتی جدید در سطح استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به نقش مهم و محوری خوشه های صنعتی در توسعه صنعت و افزایش صادرات، از اجرا و یا مطالعه امکان سنجی چندین خوشه صنعتی جدید در سطح استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: هدف از اجرای خوشه های صنعتی، حمایت از تولید و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی است که بدین منظور تاکنون سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در استان اردبیل در حال اجرا بوده و مطالعات و امکان سنجی انجام 12 خوشه صنعتی جدید دیگر نیز در دست اقدام می باشد.

وی این خوشه های جدید را شامل صنایع چوب و مبلمان، توریسم، صنایع فلزی، صنایع شیرآلات بهداشتی، فنی و مهندسی ساختمان، صنایع پوشاک، آب معدنی، انواع نخ، عسل، طیور، سنگ های قیمتی و سنگ های معدنی برشمرد و افزود: با اضافه شدن خوشه های جدید به خوشه های در حال اجرا، گستره فعالیت خوشه ها افزایش پیدا خواهد کرد.

اهلی ادامه داد: با شناسایی و امکان سنجی این خوشه های صنعتی تلاش می شود تا فعالیت بنگاه های اقتصادی مشابه هم در کنار یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه و امکان سنجی 12 خوشه صنعتی جدید در اردبیل

مطالعه و امکان سنجی 12 خوشه صنعتی جدید در اردبیل