مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-08ورزشي

فاطمه شریف: کنترل بازی از دست داور خارج شده بود


سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی می گوید داوری که برای دیدار این تیم با ملی حفاری اهواز انتخاب شده بود تجربه لازم را نداشت و نمی توانست بازی را کنترل کند.

- سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی می گوید داوری که برای دیدار این تیم با ملی حفاری اهواز انتخاب شده بود تجربه لازم را نداشت و نمی توانست بازی را کنترل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته دوم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان جمعه شب، 17 اردیبهشت برگزار شد و با پیروزی تیم های هیات فوتبال خراسان رضوی و پالایش نفت آبادان به پایان رسید، اما دیدار خراسان رضوی با ملی حفاری حاشیه هایی داشت و داوری صدای اعتراض مربیان هر دو تیم را درآورد، تا آنجا که مینا بارانی سرمربی ملی حفاری اخراج شد و یکی از اعضای کادر فنی تیم خراسان هم کارت زرد گرفت.

فاطمه شریف، سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد داوری دیدار شب گذشته تیم خود به ایسنا گفت: همیشه برای داوران احترام قائلم و نمی خواهم با حرف هایم باعث رنجش آنها شوم اما در مسابقات مرحله نهایی که حساسیت زیادی دارند و سرعت بازی بالا است، باید حداقل یکی از داوران باتجربه باشند.

مثل هفته گذشته با اینکه مقابل سایپا باختیم اما هیچ اعتراضی به داوری نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمه شریف: کنترل بازی از دست داور خارج شده بود

فاطمه شریف: کنترل بازی از دست داور خارج شده بود