مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-08فرهنگي

5 داور «دوسالانه غزل منزوی» را داوری می کنند


دبیرعلمی نخستین دوسالانه جایزه ملی غزل با اشاره به برگزاری دوسالانه غزل منزوی در دو بخش «ترکی و فارسی» گفت: 5 داور به صورت مجزا، این جشنواره را داوری خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جایزه ملی دوسالانه غزل به دو زبان فارسی و ترکی به یاد حسین منزوی برگزار می شود.

این جایزه ملی دوسالانه غزل منزوی در سه بخش برگزار می شود که نخستین بخش مربوط به کتاب مجموعه غزل چاپ شده از ابتدای سال 1396 تا 1398، بخش دوم مربوط به تک اثر (ارسال پنج اثر از سوی هر شرکت کننده) و بخش سوم در بخش پژوهش شامل پایان نامه و کتاب در حوزه نقد و بررسی غزل حسین منزوی است.

اسماعیل امینی با بیان اینکه فراخوان مربوط به نخستین جایزه ملی دوسالانه غزل، اسفند سال قبل مننشر شد، اضافه کرد: در همین مدت کوتاه که فراخوان منتشر شده 19 اثر به دبیرخانه واصل شده که از این تعداد دو اثر مربوط به آمریکا و کانادا و مابقی مربوط به 12 استان کشور است.

دبیرعلمی نخستین دوسالانه جایزه ملی غزل در تشریح جزییات برگزاری این دوسالانه ادبی گفت: در بخش مجموعه غزل، آثار ارسالی بایست چاپ شده از ابتدای1396 تا پایان 1398 باشد و در بخش تک اثر هر شاعر باید پنج غزل(نه کمتر ،نه بیشتر) ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 داور «دوسالانه غزل منزوی» را داوری می کنند

5 داور «دوسالانه غزل منزوی» را داوری می کنند