مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-08اجتماعي

راهکارهای عملیاتی برای کاهش جانباختگان جاده ای


جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ارائه راهکارهای عملیاتی برای کاهش جانباختگان جاده ای و تصادفات در تقدم هر برنامه ریزی و تصمیم گیری باشد، - جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ارائه راهکارهای عملیاتی برای کاهش جانباختگان جاده ای و تصادفات در تقدم هر برنامه ریزی و تصمیم گیری باشد، گفت: مسئول سازی و تعیین سهم هر دستگاه در زمینه ارتقای ایمنی ترافیک می تواند یکی از کارکردهای همراه سازی رسانه ها در پیشبرد ماموریت های راهور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار قاسم رضایی در اولین جلسه قرارگاه کاهش تصادفات ناجا در سال 1400 گفت: خوشبختانه شاهد اقدامات اثرگذار پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به منظور کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای هستیم البته معتقدم که تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم و تحقق این مهم بایستی تداوم داشته باشد.

کاهش جان باختگان جاده ای وی با اشاره به انتظارات و تاکیدات مقام معظم رهبری برای کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای خاطر نشان کرد: ارائه راهکارهای عملیاتی برای کاهش جانباختگان جاده ای و تصادفات در تقدم هر برنامه ریزی و تصمیم گیری است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: ارتقای توان عملیاتی و تحرکی پلیس راهنمایی و رانندگی یکی از اقدامات گسترده نیروی انتظامی در راستای تحقق راهبرد کاهش تصادفات و جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای عملیاتی برای کاهش جانباختگان جاده ای

راهکارهای عملیاتی برای کاهش جانباختگان جاده ای